Handla eller sätta ihop vagn?

Thats the biiiig question!

Jag skulle vilja sätta ihop vagnen så att den står klar men det är ju ändå eller borde vara sju veckor kvar tills bebben kommer, men sen kanske jag inte längre orkar om några veckor o då vore det bra att den va färdig redan.
Men så kom jag på att jag skulle behöva handla några saker till bebben, inte för att det heller är så bråttom men det vore skönt med en promenad fram o tibax till centrum.

Förresten så e det svårt att veta hur många nappar o nappflaskor o såna grejer man bör köpa, kläder har jag till den första månaden, saknas bara någon tjockare tröja o byxa samt en overall eller om det nu blir en sån "påse" där man lätt stoppar i bebben.

Så konstigt o overkligt det känns att handla saker till MIN bebis, jag har handlat såna söta små kläder förr men det e ju alltid till någon annans bebis.

Känner jag mig själv rätt så kommer jag sitta fastklistrad här vid datan o sen har halva dan gått o ingen vagn blir ihopsatt o inte har jag gått iväg och handlat heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0