Fotograferingen

hum, ja, hur gick den då?? Tror det blev ett lyckat kort av femtio, när man lyckades täcka för saker så var inte ansiktet med o tvärtom. Så nu ska vi göra om det där i veckan eller nästa helg. Typiskt alltså. Ett kort blev riktigt roligt oxå, Kai står bakom mig med sina händer runt min mage och bildar ett hjärta vid naveln, det var bara det att man såg inte att han står där över huvudtaget, vilket iofs e bra men nu ser det ut som om jag håller om min mage och har håriga, manliga armar, hahahaha! Skrattade så jag grät nästan!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej kollar runt i mina kommentarer och hittade dig där :P!! Haft en bra dag??

2009-01-12 @ 16:46:04
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej kollar runt i mina kommentarer och hittade dig där :P!! Haft en bra dag??

2009-01-12 @ 16:46:19
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0