Förlossningsinfo

Var vi på idag, det var ganska nyttigt och det var lite nytt som man inte hört förut.
Barnmorskan som berättade om allt frågade ifall nån kände sig rädd för förlossningen, då hördes några svaga neej från publiken o sen ett högt nej..FRÅN EN MAN! Vadå, skulle han vara rädd för förlossningen?? hallåå..

Imorn ska jag banne mig packa den där BB-väskan och sen ska jag upp på vinden o leta efter min gravidpilatesbok som råkat hamna där, måste börja träna lite o andas o sånt, det hjälper sen vid förlossningen oxå. Vågar dock inte gå upp på vinden själv så får snllt vänta på att Kai kommer hem från jobbet.

Nu ska det softas lite innan sovandet.. Imorn skulle jag ju gå o handla lite oxå, hade jag redan glömt..hum, inte bra det här.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: camilla

Gillar din blogg. ska vi lägga in varandra i bloggkoll? :)

2009-01-29 @ 16:05:53
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0