Babyprylar

Nu har jag surfat runt hela kvällen och verkligen kollat noga på olika forum så jag vet vad jag ska och inte ska köpa. Det mesta som säljs är egentligen väldigt onödigt, vi har barnvagnen och sen ska vi köpa bilbarstol, det behövs garanterat, men sen så tänkte vi skippa bärsele o babysitter då de flesta verkar ha använt dessa grejer två ggr o aldrig mer. Kläder behövs ju såklart och det har vi fått massa i den minsta storleken, tack Maarit, de kommer behövas ju. Sen e det bara att köpa skötbordsunderlägg eller vad dom nu kallas, och blöjor och någon salva till babyns röda stjärt..hihihi! Sen får man ju köpa mer allteftersom med tanke på att man då märker vad som saknas.

E fruktansvärt trött hela tiden, och ryggen värker nåt enormt, hoppas jag orkar med att jobba resten av mina dagar, men tror tyvärr inte det, 14 dagar kvar på jobbet i så fall om jag skulle orka... får kämpa o se hur det går.

Nu tänkte jag ta ett massagebad och kanske lindra värken något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0