2008 var året då...

  • jag började blogga och sedan totalt glömde bort det
  • vi gick på husvisningar nästan varje helg
  • vi faktiskt hittade ett hus som bara skulle bli vårt
  • det huset blev vårt och innehåller bastu, bubbelbad och massa fiiiiina rum, plus det obligatoriska i ett hus, walkincloset
  • vi flyttade från "Albyghettot" till "Tumbas Beverly Hills"
  • jag hade ont i magen och var illamående
  • mitt illamående berodde på att jag hade blivit gravid
  • graviditeten orsakade foglossning och andra ryggbesvär
  • vi fick se vår bebbe på ultraljud, hur häftigt som helst
  • jag var halvtidssjukskriven en månad
  • OS gick i Peking på väldigt dåliga tider
  • Usain Bolt var helt grym
  • Thorkildsen lyckades försvara sitt OS-guld
  • Michael Phelps var helt otrolig
  • jag åkte in och ut på akuten för andningsbesvär
  • dessa andningsbesvär gjorde så jag las in på sjukhuset i två nätter och bröt ihop totalt
  • jag fick diagnoserna hjärtsvikt, blodpropp i lungan, lunginflammation, lungsäcksinflammation, förstorat hjärta och vätska i lungan innan jag fick den rätta diagnosen luftvägsinfektion
  • jag åkte på kryssningar oftare än förut
  • jag blev medlem på facebook
  • vi åkte till Turkiet sista minuten fast det var dyrt
  • jag red på kamel för första gången i mitt liv
  • vi klättrade uppför berget "kale", det såg ut att vara 100 meter till toppen, det tog tre timmar att ta sig dit
  • jag såg en havssköldpadda och en delfin ute i det vilda
  • jag fick soleksem men fortsatte sola ändå
  • jag svettades i 38 graders hetta
  • jag åt smaklös mat i Turkiet
  • jag och Kai firade vår åttaårsdag
  • jag lovade ta körkort men gjorde inte det
  • jag insåg att jag INTE behöver köpa så mkt skor, jag klarar mig ändå
  • jag insåg att jag ska bli mamma och Kai ska bli pappa
  • jag hade en bebbe i magen som sparkades och bökade runt
  • vår bebbe inte ville vara med på allt som barnmorskan ville göra
  • vi insåg att våran bebbe kommer bli hundra ggr envisare än vi två tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0