Vinden..creepy!

O ändå ska jag envisas med att gå upp dit. Jag var ju tvungen att leta efter min pilatesbok för gravida som jag av nån konstig anledning råkat ta upp dit, det är ju nu jag behöver den, inte om ett år. HIttade oxå usb-kabeln till våran lilla kamera, så nu blir det mycket roligare att blogga då man faktiskt kan lägga in bilder oxå utan att först lägga dom till Ks data från minneskortet, sen därifrån till ett externt minne och sen till min dator, nee, det var för omständigt förr. Tog samtidigt ner täcken o sånt, ska ju börja sova med bebben i våran säng och då kan v i inte längre ha dubbeltäcket som vi har nu.
HIttade även mina solglasögon, just dessa solglasögon har jag funderat på vad dom hade tagit vägen, dom e köpta i Turkiet och låg i just precis den väskan jag trodde.. Solglasögonen e ju inget jag kommer behöva anävnda just nu när det e gråmulet som denna dag men jag bläddrade igenom foton och då såg jag ju hur snygga dom faktiskt var, konstigt att dom inte hamnat på samma ställe som resten av mina solglasisar dock.
Tog även ner presentkortet jag fått i födelsedagspresent, ska gå på sminkkurs, jeeee! Men det får bli kanske i april eller så, då jag känner mig som tråkigast, innan man fått ordentligt fin färg o så.
Nu måste det ätas något, magen kurrar ikapp med katten  Shrek som ligger brevid o e supermysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0