Uppe tidigt

Och tänker inte gå och lägga mig nån mer heller. Sov någorlunda okej, Snowy krafsade och jamade helt hjärtskärande vid halvsex men jag lyckades somna om ändå, det var ju bra. Nu har jag laddat diskmaskinen, som redan verkar vara färdig samt ätit frukost och ringt till vårdcentralen. Ska dit på öppne mottagning vid tio, sen hem snabbt och äta något litet, sen iväg till Skäris för att luncha med Albin och få biljetterna till galan imorn, kommer jag kunna gå?? Känns som det nu iaf, verkar inte komma nån bebbe ännu, men det kan ju gå snabbt oxå..kanske mitt i galan...huu, det vore ingen höjdare, borde ta med bb-väskan i bilen ifall det skulle va så att man får ta sig till förlossningen raka vägen därifrån...

Ska ta en kopp kaffe till så jag vaknar ordentligt och även duscha nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0