Tv-kväll

Fast det är det ju varje kväll, alltid e det nåt på tv. Förr hade vi en tv-kväll i veckan, det var verkligen våran grej, torsdagar, efterlyst och insider, nu har tyvärr insider blivit rätt tråkigt så det har ju inte blivit nå mer tv-kvällar. Idag e det då torsdag och jag har kollat du är vad du äter, ååhh, hon fick gå på afrikansk dans, det är det roligaste som finns i träningsform. När bebben e ute ska jag oxå börja på det, samt box och core som jag har lovat att gå på med Maria. Nu började lyxfällan, det e rätt intressant, men jag förstår inte hur folk kan gå så mkt back varje månad.
Blev en kebabrulle från gula villan idag, jammii vad gott det är, typiskt att vi åt den till matprogrammet, men man måste få unna sig om man e sugen. Dessutom har jag inga problem med vikten så jag mår ju knappast dåligt fast jag ser hur andra äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0