Slempropp och värkar..

Låg ju i soffan och väntade på att K skulle komma hem från jobbet vid tre, började få lite ont i magen men tänkte inte mer på det, vi skulle ju ändå sova sen så det skulle ju såklart gå över.. Men icke då..kunde inte somna alls, det gjorde ont från och till, tänkte att e det värkar nu då? Vet ju inte hur dom känns eftersom jag inte har haft det förr..hahaha! Folk säger iofs att man VET när det är värkar..iaf, låg där o vilade, sen skulle vi vakna vid fem och jag gick på toa för hundraåttiofemte gången idag, då gick slemproppen.. eller det tror jag iaf..det måste ha varit den.. kan inte ha varit nåt annat, men det betyder ju iofs inte att förlossningen e på gång, men iaf händer nåt.. Sen dess har jag haft värkar, först med en halvtimmes mellanrum, sen en kvarts mellanrum och nu med åtta minuters mellanrum..kanske kanske kanske kommer det en liten bebbe inatt..men får ju inte hoppas för mkt! Dessa värkar e iaf nåt som jag aldrig känt förr så det e nog riktiga värkar.. gör rätt ont, man blir ju påmind om att man lever! Men inte så att man svimmar direkt.. fast nog ligger jag och tycker synd om mig..hahaha! Det håller på ungefär en minut varje gång, sen e det lungt ett tag igen.. då får man passa på att göra annat.. Vi håller på och försöker bränna en cd-skiva med till förlossningen men det går inte så bra iom att jag inte alls e med och koncentrerad på att välja låtar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va skoj att du hittat min blogg, å nu har jag hittat din : )

Vad spännande att slemproppen gått. Hoppas att de kommer en bebbe snart : )

Håller mig uppdaterad via bloggen : )

kramar

2009-02-23 @ 19:49:12
URL: http://weltzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0