Så var det söndag

Redan.. och bara en dag kvar till BF..ojojoj..fast jag tror inte det kommer nån bebbe ännu, känns inte som det, visserligen krampar det i magen och ljumskarna och det kan ju vara förvärkar men dom kan ju hålla på i några veckor innan..

Sov riktigt länge idag igen, så nice! Sen skulle K åka och slå bollar i Västberga så jag passade på att åka snålskjuts till IKEA, spenderade hela 27 kr.. helt sjukt konstigt. Köpte en pläd för 15 kr och såna julgranssaker som var nedsänkta till 10 kr, men dom ska inte hamna i någon julgran. Sen en påse för 2 kr oxå. Blev supersnål som vanligt, såg en fin grej i någons fönster förut när vi var på promenad, skulle köpa en likadan kvist, typ som en fredskallas blomma lixom, den är ju konstgjord så den håller tusen år, och kostade hela 29 kr..men nej, tyckte inte jag kunde lägga så mkt pengar på det..hahahaha! Skrattade åt mig själv när jag gick därifrån.

Idag kom det återigen nån larmförsäljare till oss, från samma företag som den som var här för tre veckor sen, har dom ingen koll eller? Och vi sa att vi inte var intresserade av deras erbjudande och han försökte trycka sig in här och berätta om deras larm ändå fast vi redan har fått det berättat för oss, riktigt jobbiga såna typer, sen såg han att jag var gravid och önskade lycka till och frågade när det är dags, jag sa imorgon, det trodde han ju inte alls på..utan började fråga vad det e för minibebis jag har...hur ska jag veta??

Nu e det lite trollkarlens hemlisar på tv innan läggdags..

Sen på onsdag har jag planerat att gå på gegalan så bebbe, du får vänta ett tagtill nu eftersom du inte kom igår..hihihi! Men jag e nog glad att bebben slipper ha födelsedag på alla hjärtans dag, trots att jag först tyckte att det var den mest perfekta dan att komma på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0