Nya jobbet

Har inte hänt mkt idag, jo, var ju förbi på jobbet, underbart att man är så omtyckt av barnen, vilket välkomnande man får varje gång. Så oavsett utbildningsnivå så är det viktigaste hur man är själv som person och inte hur många högskolepoäng man har läst...
Jo, de nya lokalerna e riktigt fräscha, ljusa och känns större än dom gamla trots att dom är mindre, kommer bli riktigt bra det där.

Sen blev det en sväng till BM, magen hade vuxit en cm till på två veckor. Inte mycket ju men det verkar som det ser ut som att den har vuxit mkt mer, mina kollegor tyckte iaf det, sen tyckte dom även att jag såg så fräsch ut, alltid nåt, lite vila gör sitt antagligen. Eller lite..jag vilar ju mest hela tiden, för när vi sen kom hem sov jag två timmar, underbart skönt.

Nu har jag legat med Snowy och kollat på innebandy, balrog spelar ju, första tv-matchen för deras del i år. Dom leder efter första perioden, hoppas det håller sig.


e hon inte för söt, våran lilla Buddha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0