Nu är jag så arg

Fyyyy vad tråkigt... Kollade på tv-planetens hemsida lite innan åtta bara för att se vad som skulle spelas in, då ser jag en bild på top model Tyra med Mckey, det är ett sånt foto dom alltid tar med vinnaren, alltså fick jag redan veta innan finalen vem som hade vunnit, jag som har varit så försiktig med att kolla upp nåt om top model överhuvudtaget, oftast har jag under pågående program sökt på någon som varit med tidigare och då råkat se vinnaren, denna gång gjorde jag inte samma misstag men så avslöjar en sida som ska visa vad som kommer på tv denna dag vem som vinner...fyyyyyyyyyy!!!! Nu tänker jag inte kolla på den sidan, never ever again, finns tusen andra sidor, utan bilder kan man ju hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0