No more mögel

Idag flyttar mitt jobb, bort från möglet till fräscha nya lokaler. Jag ska förbi en sväng på måndag o se hur det ser ut där. Måste ändå dit och lämna några blanketter och har dessutom BM då så det passar ju utmärkt.

Nyss satte sig en av våra katter o knöglade ihop badrumsmattan och sen började hon kissa på den, jag fattar inte vad hon höll på med, det har aldrig hänt förut, kan det vara nån sorts protest för att vi har börjat sova utan dom på natten, det gick ju så bra redan. De två första nätterna krafsade hon på dörren, men sen inget mer. Hoppas hoppas det där va nåt knäppt nu som hon bara fick för sig, för jag orkar verkligen inte med att ha kisspölar på mattor i hela hemmet, neee....

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa väntandet är verkligen jobbigt!! Men men..hn kommer väl när hn kommer helt enkelt.. :P Lycka till ni med!

2009-02-05 @ 13:59:43
URL: http://maddoxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0