MIN MAGE!!!

Igår var jag ju ute en sväng, blev inte så långvarig men träffade iaf tre gamla klasskompisar, en av dom träffade jag senast när vi var 10 år så det var rätt häftigt, mycket hinner ju hända på 16 år. Det var ganska mkt folk för att vara tbs faktiskt men så var det ju nån återträff som nån hade dragit igång så det var väl därför. Jag satt mest bara, kunde ju knappt röra mig, ryggen gjorde så ont så det var ju bara snällt att skippa dansandet, undrar vad bebisen tyckte om den höga musiken förresten??

En sak som jag inte förstår är att om man e gravid, som jag nu då, så tror helt främmande människor att dom har rätt att komma och ta på min mage och kommentera massa, jag går ju fan inte fram till dom o tar dom på deras magar och säger typ ååhh, vad tjock du e, eller tar på deras bröst o säger vilka fina bröst..nee, jag fattar inte det där, när man e gravid e man allas egendom tydligen.. Borde kanske ha tallat på dom o sagt nåt oxå, så hade dom nog fattat hur konstigt det faktiskt är.

När jag kom hem igår natt hade Kai 39.6 graders feber, helt kokhet, o nu börjar jag få ont i halsen, så det är väl bara en tidsfråga innan min feber bryter ut, fast jag ska helst inte bli sjuk just nu, kanske om en månad eller så men om jag nu ska vara pigg till förlossningen så e jag inte särskilt pigg när jag har feber. Jaja, bara att kurera sig med massa huskurer och hoppas på det bästa.

Nu e det jag som ska dricka upp mitt kaffe och sen klippa klorna på katterna, viktigt söndagspyssel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0