Magen idag

Ser ut såhär, tror inte den växer så mkt mer och det är bara en vecka kvar till BF. Mamma sa idag att jag var en vecka sen, alltså kommer det säkert bli likadant med denna lilla bebbe. Dessutom åkte hon in på sjukan vid halvåtta på morgonen och jag föddes 17.38 så det tog ju ett tag det där..har läst att man har en ungefär liknande förlossning som sin mamma...hum..



Nu tänkte jag måla naglarna så jag iaf e fräschast på förlossningen ifall det skulle sätta igång helt plötsligt. :P....måste kanske raka benen oxå, läste för länge sen en två sidor lång artikel i typ expressen om nån som gnällde på att mammor på förlossningen har håriga ben..hallåå..måste ha varit en man, fattar dom inte att man kanske har annat för sig än att raka benen var och varannan dag, dessutom är det svårare för varje vecka att nå ordentligt iom att man helt plötsligt har en mage i vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0