Magbilder

Funderar på om jag skulle leta upp alla magbilder från tiden sen jag blev gravid fram till nu, borde ju lägga upp dom här så man har nåt att kolla på senare, vet att vi inte har fotat varje vecka men det blir iaf någon sorts följetong.. Nu ligger dom på det bärbara usb-minnet helt huller om buller..

Måste oxå sätta på en tvätt, men elhelvetet funkar ju inte i just tvättmaskinens uttag så får dra en lång förlängningssladd och koppla i den här i vardagsrummet eller nåt.. Får iaf ritningar til huset snart förhoppningsvis så då kan elektrikern få komma hit och fixa det, om vi nu inte hamnar på förlossningen snart.. sen kanske man inte vill ha honom här just när man kommit hem igen..men tvätta, det måste vi ju kunna göra, särskilt sen lär det bli riktigt mkt tvätt när bebben väl e här, läste en blogg där en tjej skrev att dom hade tvättat 13 maskiner tvätt..huu, har jag ens så mkt kläder så jag kan fylla 13 maskiner..joo.. vid närmare eftertanke så har jag nog det...usch, det var illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0