Kul lördagssysslor

Städa, tvätta, moppa golv, damma och torka lite här och var..jaaaaa, det här ser jag framemot, men det kan ju vara skönt att ha storstädat så e det inte så mkt att göra när bebben kommit, sen orkar jag garanterat inte med dessa saker på ett tag, alltså städa o tvätta måste man såklart men inte storstäda varje vecka iaf. Har träffat människor som tvättar fönster två ggr i veckan, är det inte lite overkill?? Jag tvättar fönster två ggr per år..hihihi! Kanske bir det mer nu när det är enklare, dessa fönster går ju inte att öppna mellan så det blir bara två sidor att tvätta.

Kanske ska sätta igång nu så slipper jag hålla på hela dan, K har lovat att hjälpa till oxå lite senare, vi ska till affären först nu bara och köpa ingredienser till tsatsiki.. jammii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0