Irriterad

ojdå..jag är visst grymt irriterad på telefon, eller var det nyss när K ringde..hade ju precis lagt mig i soffan då jag var så yr och så ringer telefonen här hemma och jag når såklart inte den, till slut blir jag tvungen att sätta mig upp och försöka få tag på den, svarar och är riktigt kort i tonen, det var ju inte meningen, men det blev så för att jag precis hade lagt mig så bra i soffan.. Sorry sorry, det var inte meningen..kanske kan ha att göra med lite iaf, att bebben inte kommer ut, börjar bli lite tungt nu, man känner sig som en strandad val som inte kan ta sig nånstans, ändå har jag turen att ha "liten" mage, men allt blir mkt svårare, man är ungefär lika vig och rörlig som ett kassaskåp.

Kollar på nåt program om tsunamin, jag är helt fascinerad av det där fenomenet och har nog sett alla dokumentär som kom då det var som mest aktuellt... Man känner sig rätt liten när man ser såna här grejer, att vi egentligen inte har någon som helst makt att göra något mot såna där naturkatastrofer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0