Inte ett av våra bästa idéer

Var ju då ute på promis idag igen.. gick iväg när det stormade, eller det kändes åtminstone som det.. kom utanför dörren och såg att det inte var plogat här utanför oss, jaja, tänkte inte mer på det, dom har väl inte hunnit, men ju längre jag kom desto mer insåg jag att det nog inte var plogat nånstans överhuvudtaget.. Som tur är så hittade vi iaf några vägar där det gick att knalla på, var ute en timme och tjugo minuter, men det motsvarade säkert två timmar i vanligt väder! Det är rätt skönt att få frisk luft samtidigt som man ändå rör sig, idag är jag dessutom inte lika stel heller så jag kanske klarar av att göra mer saker än bara ligga i soffan, ska laga korvstroganoff nu tänkte jag så har jag för nåra dar framåt.

Halkade såklart  på promisen...men det är ju så typiskt mig..hahahaha! Tur jag inte slog mig, men det som var viktigast var ju att ingen annan såg det..Jo, Maria då förstås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0