Inget nytt

nee, idag har det inte hänt mycket, riktigt skönt iofs då jag ju måste ta det lungt. Vaknade kl. 6 och kunde inte somna om efter det, låg till tjugo i åtta o sen kände jag att det var helt lönlöst, blev frukost och lite ärenden på internet, ja, sjukanmäla mig till jobbet och sånt, sen när jag ringde lönekontoret så var det såklart ingen som svarade, blir till att ringa imorgon igen.
Sen beställdes en jacka, oopps..men den e ju så urläcker och till halva priset, då MÅSTE man köpa. Mmmm, det måste man..
Nu e det bara 12 dagar kvar till BF! Har fått några kliande utslag, men det är säkert inget falrigt, har ju tid till bm på måndag, får visa upp dom ifall dom inte har gått bort tills dess.
Nu ska jag lösa massa brott här med efterlyst :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0