Ingen lyckad dag

nee, det kan jag nog lungt påstå.. Hade fått utslag på magen och åkte till BM för att visa upp dom, satt hos henne en halvtimme och hon undrade vad hon skulle göra åt dom, klia åt mig eller?? Till slut så skrev iaf deras läkare(som tur var hade dom henne där just idag) en remiss till labbet, så imorn ska jag till vårdcentralen och ta prover..

Jag köpte en sån sms-biljett med mobben, den gällde till 12.02, bussen skulle gå 12.00 därifrån och jag tänkte att nog hinner jag med den, nej, såklart inte, eftersom BM bara mest satt och undrade vad som skulle göras så hann jag såklart inte med den..gaaaah! Så det var bara att vänta 29 minuter i kylan på nästa buss..i FITTJA!!! Av alla ställen, vad fanns det att göra där lixom..

Kom iaf till vårdis sen med nöd och näppe, vid det här laget kunde jag knappt gå längre, foglossningen gjorde sig påmind så in i helskotte.. Skulle sedan gå ungefär 50 meter och det tog 3 minuter..huhuhuh.. Det var svårt..

Kom hem vrålhungrig och vräkte i mig mat, sen började jag få jätteont i magen.. La mig i soffan och vilade tills K kom hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0