Idag kommer bebisen..

I wish! Enligt ultraljudet är det idag den ska komma, enligt BMs första beräkning är det på onsdag och enligt något test jag gjorde på internet e det på torsdag, får väl se om något test hade rätt. Annars så säger K o pappa att den kommer på torsdag vilket ju vore bra för då kan jag gå på GE-galan på onsdag. Hade svårt att somna och sova inatt, det kanske blev sammanlagt tre-fyra timmar, alldeles på tok för lite. Dessutom har jag fått någon slags värkar, inga jättejobbiga men det känns..

Har satt på en tvätt och ska nu börja ringa lite samtal. Ett till sjukvårdsupplysningen, ett till vettisen och sen till min chef, hoppas hoppas hon svarar, annars blir jag tokig, papprena måste in till försäkringskassan fortast möjligt så föräldrapenningen drar igång direkt sen.

Vi ska nog binda räntan på huslånet till ett år nu, det vore ju bra för den e låg nu, kan ju gå ner mer men man kan aldrig veta och eftersom föräldrapenningen är så pass liten, (80% av lönen om man tar 7 dar i veckan vilket jag inte vill, man vill ju ha dagar sparade så man kan va hemma längre tid.. ) så är alla pengar som kan sparas bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0