Hockey eller friidrott?

Det har jag fått göra återigen, till halvtolv..katastrof, men samtidigt skönt, vaknade halvnio första gången med världens huvudvärk så det var ju bra att jag fick somna om iaf. Sen frukost och sen skulle vi fixa en lampa till bebbens rum, lättare sagt än gjort, man ska ha riktiga ordentliga verktyg så går det mkt lättare, men såklart vet vi inte var vi har lagt dom minsta skruvmejslarna så det blir ju till att leta efter dom eller köpa nya...

Nu funderar jag på om jag ska åka och kolla på friidrott i Sätrahallen eller kolla på SWE-FIN hockeyn på tv, båda grejerna e såklart samtidigt. Det är ju så typiskt, (men friidrotten vore lite kul iom att Michel hoppade ju 7.95 förra helgen, kanske kanske kan det bli ett första åttametershopp), o hockeyn håller ju på i tre perioder...hum, vilka svåra dilemman...

Fick en dunkande huvudvärk igen, måste nog ta en alvedon om jag ska klara att gå nånstans överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0