Hinner inte..

..göra något..hihihi..nu till en början så ammar man nästan dygnet runt, det känns som det iaf, så fort jag är färdig och han sover går jag iväg för att fixa nåt, hinner knappt gå på toa innan det ska ammas igen.. Nu sover han visserligen helt underbart så har hunnit med att sätta in en tvätt, borde ju såklart passa på att sova nu men jag är ju som jag är..

Förlossningsberättelsen dröjer nog till ikväll eller imorgon.. Har återbesök på BB imorn oxå..dom ska ta blodprover på Liam, han är lite gul i hudfärgen vilket iofs är vanligt men dom ska kolla hur pass mkt det är!

Förresten, vilka pattar man får, helt sjuuukt stora..=) Blir till att köpa en ny amnings-bh, den jag köpte var ju alldeles för tajt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0