Hände ju inget farligt eller läskigt..

Hände inget igår.. I told U so!! Men idag kanske det händer nåt mer spännande.. eller spännande vet jag inte om det blir, har ju varit ute och ätit middag förut visserligen.. Kanske tänkte vi bowla men kom sen på att min rygg nog inte skulle gilla det och jag är så extremt tävlingsinriktad så jag kan inte heller ta en sån fuskisramp som man bara rullar ner klotet i.. nee, ska det va bowling ska det va på riktigt! Så det får nog bli en bio istället..det var riktigt länge sen.

Tog en skön promenad efter frukosten, gick ganska okej, sista uppförsbacken började ryggen strejka men tog mig hem iaf. Går fortfarande i bra tempo och det är bara två dar kvar till BF, skönt att jag inte har fått massa andra krämpor som tex en kollega till mig som varit sjukskriven hela sin graviditet, stackarn svimmar stup i kvarten och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0