Gjort allt??

Av alla dagens planer har jag inte gjort allt..hum.. men jag har åtminstone hunnit med promenaden, tom en extra promis på kvällen, efter bastun visserligen men vi fick nån extra energi helt plötsligt. Har oxå sovit dagssömn, satt in bilbarnstolen, K klämde mitt finger när vi höll på med det, autsch.. sen sa han sååå pussa sig och hoppades att det skulle hjälpa och att det skulle vara glömt..hihih! Gullig han e..

Har även gjort lite gravidpilates men inte fött barn.. vad hade jag mer på listan..?? Jag minns inte, kelat med katterna har jag oxå gjort, dom e ju för mysiga, men nu ligger dom bara och sover, så typiskt kattliv...

Ska kolla lite du är vad du äter..ååhh..fetaost..det ska inhandlas imorn, var nog ett halvår sen jag senast åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0