Gipsmage

vi ska försöka göra en gipsmage idag, fast jag vet inte om nån av oss orkar, jag känner mig febrig o slö o Kai e fortfarande inte frisk, och det behövs hjälp så det e kanske bäst att vänta några dar, men man kan inte vänta för länge heller, tänk om bebben skulle hinna ut innan?? *önsketänkande*

Får ta lite kort sen och visa, men behöver tips på vad jag sen ska göra med magen när den har torkat, har sett att vissa har gjort lampor av dom, eller satt en lampa bakom, vissa har lackat och målat och andra har dekorerat dom med saker, men vore det inte snyggast bara helt vit?? Hum, jag behöver ju inte fixa den direkt heller, den ska dessutom torka några dar när vi väl tar av den så det finns ju tid att tänka.

Sov elva timmar inatt, helt sjukt men skönt att sömnen återigen börjar komma tibax, sen har jag sovit en och en halv timme nu på dan oxå, ännu sjukare egentligen men vad gör man när man är så trött så man bara stupar så fort man lägger huvet på den skönaste kudden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0