Fredagspyssel

Idag råkade vi sova till elva, men det e klart, e man lite sjuk så e man ju tröttare än vanligt. Är rätt trött nu med, skulle nog kunna somna en timme till men nee, nu ska jag försöka göra nåt vettigt här hemma. Har dammsugit nedre våningen så bara trappan o övre våningen kvar, det går fort som tur e, har satt på en tvätt och ska väl slänga i disk i maskinen oxå.

Tänkte fixa i skåpet där jag ska ha blöjor o grejer oxå, så e allt sånt färdigt sen när bebben kommer, ska även upp på vinden men tycker ju att det är så läskigt där så jag vet inte om det blir nåt av det.

Borde oxå göra klart mina mobiler som jag köpte grejer till på panduro, har så mkt tatty teddy nallar så jag ska tillverka två mobiler av  dom. En ska va ovanför skötbordet o den andra ovanför spjälsängen. Sen måste jag oxå börja tänka lite mer på vad jag ska göra med gipsmagen, just nu har jag ingen aning och vill ju inte bara ha den liggandes.

Bebben verkar inte ha den minsta tendens att vilja komma ut ännu, går säkert över tiden med två veckor, o då kommer det garanterat ut en fyrakilosbebbe...hahaha, o dom som sa att jag ligger långt ner på sf-kurvan...

Kommentarer
Postat av: CAMILLA

En liten blogg fråga :D



Vad tycker du om Rihannas stil? bättre nu eller förut?

2009-02-06 @ 14:51:37
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0