Fått mycket gjort ändå

aah, känns så skönt när man kan ta det lungt men ändå har fått mycket gjort. Idag har jag dammsugit, tvättat, diskat, gjort två mobiler till bebben, tagit upp saker till vinden och hämtat ut ett paket oxå. Hade helt glömt bort att jag skulle få paket så det var en trevlig överraskning, dock var det bara lite linnen till sommaren som kom så inget jag kan anävnda nu direkt. Allt detta pysslande har dock gjort så jag inte kan gå nu...ajajajaj, dessutom halkade jag ute igår så det gjorde ju inte saken bättre direkt. Efter att jag halkat fick jag ännu ondare i ljumsken och ryggen, denna smärta har ännu inte gått över. Så resten av kvällen ska jag verkligen bara sitta och glo på tv, samt ta o basta lite. Har lovat K att inte pyssla nåt mer nu.

Jag fattar bara inte varifrån al energi har kommit, jag har ju varit supertrött mest hela tiden, men det e klart, jag behöver inte längre tänka på jobbet så det kan ju vara det som ger energi. Mitt jobb är fysiskt och psykiskt ansträngande, och det har jag ju sluppit nu i två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0