Elproblem

gaaaah, jag blir tokig, hur kul är det när elen helt plötsligt går?? Igår hände det, men bara i delar av huset, ungefär sådär en tredjedel per rum..helkonstigt, hur har dom kopplat här egentligen?? jaja, inte mkt att göra, vi bytte säkring men det small bara till så idag fick en elektriker komma hit och kolla, tydligen är det nån kortslutning, men nu funkar nästan allt iaf.. Fast han ska komma tibax senare och fixa allt, bra det men dcet blir säkert dyrt, så det är inte alltid bara kul att bo i hus..

Sen så typiskt när han var här och jag skulle springa hit och dit och kolla om saker funkade så fick jag jättekonstig syn och tänkte att shit, nu e det havandeskapsförgiftning, sen kom huvudvärken och igår hos BM så hade jag även lite högt blodtryck, ringde förlossningen och dom sa att jag skulle ta en alvedon och vila, blev det inte bättre skulle jag återkomma, sen efter kanske en halvtimme fick jag känselbortfall i handen och munnen, MIGRÄN!! Så typiskt..så idag orkar jag inte föda barn...kan du vänta till imorn??

Igår var ju BM så knasig igen, hon kände på magen och skulle känna på huvet, sen fick hon sån där min och blev helt panikslagen nästan och undrade var huvet var och var bebisen sparkar egentligen, sen gick hon till datan och kollade och konstaterade att huvet minsann har legat neråt redan på tillväxt-UL den 22/1..ja, men den har ju varit fixerad flera veckor, men hon kände bara axlarna, hon tryckte hårdare men kände inte huvet, sen till slut kom hon på att den är ju så långt nere vid det här laget eftersom det redan har varit BF...blev ändå lite rädd där att nåt var fel.. Nu var SF-måttet iaf 34 cm och hjärtat slog 135 slag/min. Så allt är som det ska..

Ikväll är det GE-galan, hoppas hoppas jag orkar gå bara, vi fick ju biljetter och jag vill gärna se galan på plats, ska vila tills vi åker så borde jag klara av det, bara några timmar ju, annars får man ju såklart åka hem därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0