Dagens

Idag har jag återigen vaknat med K, det känns schysst så, lättare för honom att gå til jobbet oxå. Drack kaffe och åt frukost, sen gick han till jobbet och jag gick upp och la mig, kunde dock inte somna igen så kollade lite på tv. Sen vid nio råkade jag somna i en timme. Vid elva kom K hem igen för lunch, kycklingwok..gottgottigottgott.
Helt plötsligt kom jag på att jag ville baka bullar, så det har jag pysslat med nu, väntar på att degen ska jäsa, och är så duktig på att tajma så när det kom reklampaus i vära värsta år hann jag snabbt baka ut bullarna, nu ska dom jäsa en halvtimme till och sen på med vaniljsmör och in i ugnen, kan riktigt känna hur gott det kommer dofta här snart.
Eftersom jag ändå höll på att baka gjorde jag även grahamsbröd, dom ska bara in i ugnen och sen e det klart. Ibland är man allt bra aktiv.

Nu ska jag fortsätta, tänkte även laga våfflor till kvällsfikat ikväll, men dom gör jag ju först sen, annars e dom inte frasiga och då kan man lika gärna göra plättar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0