Charterhjältar

Vad är nu detta?? Verkar ju som ett program som jag kommer kolla på såklart.. Älskar att åka utomlands så det kan ju alltid vara kul att se hur andra har det eftersom man inte själv kan åka inom den närmaste tiden direkt.

Ingen bebbe här ännu, men det var rätt väntat..

Åkte till närakuten idag, har fått något utslag som ser ut som ringorm..men varifrån jag skulle fått det, har jag då ingen aning om..kanske nån av katterna har det, fast ringde vettisen på dan och hon tyckte inte det verkade som nån av våra katter hade det med tanke på att de inte har några såna symptom, så funderar på om jag skulle ta mig till vårdcentralen imorn och be dom ta ett prov på utslaget, det gjordes aldrig på närakuten! Kanske e det nåt annat jag har?? Han skrev iaf ut nån salva och sa att det inte är farligt för bebben, kom hem och läste på bipacksedeln och där står det att salvan kan vara skadlig för fostret..hum.. hur ska detta tolkas..o vågar jag börja använda den eller borde jag vänta tills bebben e ute??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0