Bloppis??

Ja, det var ju nåt som verkade vara poppis..att ha bloppis.. sälja grejer via sin blogg, kanske smart, då slipper man ju lägga massa pengar på dom där sidorna som man annars säljer saker på. Jag har egentligen tusentals , nåja, hundratals grejer som jag skulle kunna göra mig av med och sälja bort men jag har sån ångest över att ens kasta ett par skor som är trasiga och verkligen inte längre går att använda så hur skulle det bli att sälja nåt som jag sen ångrar och kanske vill ha tillbaks.. nee, funkar inte!

Tömde bakluckan på bilen nyss, så att barnvagnen får plats där sen, gud så man samlar på sig saker där oxå, och inte visste jag att bakluckan kunde vara sådär rymlig som den faktiskt var, jag har trott att vagnen absolut inte kommer få plats men nu när jag såg att det faktiskt var större än jag trott så blir det nog inga problem. Vi har ju haft baslåda där som oxå har tagit mkt plats, no more bra bas i låtarna men nog e bebbens vagn viktigare.

Nu ska vi iväg och kasta sopor, låter ju riktigt ansvarsfullt och vuxet, sen e det köpa kattsand och sen till mami och äta gooood mat, jammii!

Friidrotten kollar jag på nätet, dom har liveuppdatering och hockeyn blev ändå det första valet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0