Bärsele??

hum, vi tänkte inte köpa en bärsele överhuvudtaget för vad man ser på blocket och andra ställen så har folk köpt helt nya och sen använt dom max några ggr, då kan det ju inte vara en pryl man verkligen verkligen behöver.. men sen så tänkte jag ändå att det kunde ju underlätta så man alltid slipper hålla i bebben med händerna och kan tex laga mat samtidigt och så får bebben va med.. kollat runt lite på olika forum och hittade världens längsta foruminlägg om att babybjörn inte va bra alls och att man inte får bära dom i en sån så länge och det var det ena med det andra, och en sån bärsjal verkar ju annars bra men det vill ju inte K bära runt bebisen i..det förstår jag..hihihi!

Vilket dilemma va? Frågan är om vi ändå ska skippa och kolla om vi senare känner att vi skulle behöva en iaf..då kan man ju köpa, det e ju inte så att dom tar slut i affären direkt..och det finns ju dessutom begagnade för en billigare peng.

Nu ska denna flicka koka lite nappar...

Kommentarer
Postat av: Faster

Koka nappar redan nu?! Är inte det lite väl tidigt? ...hehe...någon som är rastlös och förväntansfull?!

2009-02-13 @ 12:56:23
Postat av: Cina

Varför e det för tidigt?? man måste ju sterilisera dom innan dom används, jag kanske glömmer bort det sen när bebisen börjar gråta och jag ska trycka in en napp i munnen..=)

2009-02-13 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0