Ang ett tidigare inlägg

Jag hade ju skrivit om att en per klass har ätstörning och två skär sig, det där dom säger i reklamen, självklart förstår jag att det är i genomsnitt och är alltså inte dum i huvudet som någon så snällt hade kommenterat. Denna blogg skriver jag för min skull och såna kommentarer kommer jag inte godkänna då jag tycker att det bara är larviga påhopp, kom med något vettigt istället. Det är ju synd att denna person som la kommentaren skär sig och har ett lågt BMI, men jag är varken psykolog eller läkare och kan tyvärr inte hjälpa henne. Om hon sen mår dåligt pga detta så behöver hon ju inte kalla mig dum i huvet.

Så, då var det ur världen, skönt.

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Bra där!!! Kramar om magen

2009-02-04 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0