Två veckor av sol och värme

Har haft det helt underbart i 2 veckor..skriver en mer utförlig reseberättelsemed bilder när bloggen inte är så seg som nu.

Dock måste jag bara skriva alla grejer Liam lärde sig så jag inte glömmer bort dom, sen ska dom såklart skrivas i hans bok oxå.. Bloggen kan ju tex försvinna!

- Tog sina första två steg den 12/12.
- Lärde sig vinka
- och gå ner baklänges från sängen.
- Lärde sig säga Hola..typ hans första ord..hum!
- började krypträna ordentligt men la sen ner verksamheten.

Det här var det sjukaste, jag vet att det var mer än såhär han lärde sig men jag kommer verkligen inte ihåg vad..alltså...gaaah, det kanske betyder att jag ska gå och lägga mig nu. Jag har slutat amma igår så nu gör det rejält ont i tuttarna, ajajaj, får hoppas att sovandet går någorlunda bra iaf!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är väldigt nöjd över att hans första ord var på spanska=)

2009-12-16 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0