Snö i mängder

Jiiiises, det var återigen inte ett av mina bästa påhitt idag men som vanligt så är jag så grymt envis att har jag bestämt nåt, ja, då blir det så! Skulle iväg till Skäris för att köpa julklappar samt en overall till Liam, kollade på SLs hemisda och såg att min buss härifrån till centrum hade varit inställd flera timmar, jaja, bara att gå ner, problemet var bara att det såklart inte var plogat på gångvägarna, där fick jag gå med vagnen på bilvägen, inte så tryggt kanske men vad ska man göra, väl nere i centrum stack bussen framför ögonen på oss, då tänkte jag nästan gå hem igen men nej, jag tog en annan buss och sen t-banan, jag ska ju handla mina julklappar!

Liam tittade på snön och skrattade när vi körde fast flera ggr, jag tyckte jag var smart som ändå skulle gå en liten bit på gångvägen, men såhär i efterhand så var jag inte smart, nästan blond faktiskt ;)

Iaf, vi kom till Skäris och var nästan ensamma där, vilken annan idiot drar dit lixom?

Hittade Liams overall och rödlöksmarmelad, det var ju inget jag letade efter men det bara fanns framför ögonen på mig och det är så himla gott så det fick följa med hem. Sen matade jag Liam och därefter var det redan dags att dra iväg, skulle på jullunch med K, han skulle hämta oss men det gick inte att komma fram på vägarna så vi fick ta t-banan igen och sen åt vi aldrig nån jullunch utan det fick bli vanlig lunch, god var den oxå iofs.

Så nu har jag fortfarande inte köpt en endaste julklapp och måste iväg igen, om vädret e lite bättre imorn kanske jag tar vissa saker då, resten får bli på lördag, sen ska jag även titta om jag kan hitta nåt fint att ha på mig till julafton.

Kommentarer
Postat av: carro

jag är väl som du, beger mig ut i snöstormen till skörholmen :)

2009-12-23 @ 06:18:04
URL: http://babyeggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0