Bilder från resan

 




På bilderna ser du:

Den underbara stranden

Ön uppifrån planet, bara vulkan i stort sett...

En riktigt fin restaurang som vi inte åt på..hahaha!

En skylt från spelhallen där det står att alla under 18 år samt mentalt handikappade inte får spela där, vadå mentalt hadikappade..snacka om diskriminering!

Och såklart IKEA... =)

Våran fina klädtork, eller var det bordslampan?? Nee, men jag tog in alla grejer från balkongen då våra handdukar blev snodda vid poolen av några engelksspråkiga snorungar, det värsta var att jag såg dom springa iväg med min handduk men kopplade inte tillräckligt snabbt att det faktiskt var min handduk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0