2009

En snabb tillbakablick på året som gått:

- Liam föddes, det största som hänt i mitt liv hittills
- Var mammaledig nästan ett år, tillbaks till jobbet om 3 dagar, liiiiiite ångest
- Under mammaledigheten hann vi göra massa roliga saker, förutom mycket mys och lek hann vi även med ett alldeles för stort antal bussresor, IKEA, Skäris och annan shopping, sen gjorde vi självklart bra saker oxå som besök på öppna förskolan, babysim, lååånga promenader, lek i parken osv
- Åkte till Teneriffa med mamma och Liam, efter en vecka kom även K och joinade oss, underbar resa och mycket fina minnen
- Målade om här hemma och fick äntligen ordning på elproblemen, tror jag iaf
- Gick ut på juldagen och hade riktigt tråkigt, sällskapet var det absolut inget fel på men jag har nog kommit förbi det där stadiet med party..jag vet, kalla mig tråkig men det finns viktigare saker här i livet
- Liams första jul och tomten som var lite läskig
- Var brudtärna på bröllop
- Gjorde en lång roadtripp i Finland
- Fick vara med om mycket utveckling: lillskrutt tog sina första steg, lärde sig lipa, vinka, klappa händer, resa sig mot möbler och gå längs med dom, sätta sig från liggande och stående, dyka med öppna ögon och stängd mun och såklart har han lärt sig mycket mer men skulle jag skriva allt här skulle det inte bli en snabb tillbakablick och därför avslutar jag här...


Kommentarer
Postat av: carro o millie

Härligt!!



2010-01-10 @ 22:50:18
URL: http://www.babyeggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0