Tripp 2

Kom hem på måndagen och kom på att jag ju faktiskt kunde åka med pappa till Helsingfors i slutet på veckan och sen åka hem med mamma på tisdagen veckan efter. sagt och gjort, kom dock på det väldigt sent så det var ju bara att packa, ringa och boka resa och duscha en snabbis och sen sticka iväg, hade ju haft feber så det var en liten chansning, hade ju inte varit nån höjdare om jag sen hade legat sjuk hela tiden. Som tur var blev det inte så, var lite snorig men det är ju inte så hemskt, hade varit lika jobbigt att vara snorig hemma ju.
Sov i min brorsas lgh då min syrra inte va hemma första dagarna, jag hade planerat att sticka och shoppa i lugn o ro hela helgen och det var väl ungefär det jag gjorde. Träffade även Heli, en tjej som praktiserade på mitt förra jobb, så underbar människa, åt på surprise surprise HESBURGER, en kycklingtortilla blev det, konstigt va? 
Sen var jag hos min syrra två dagar samt träffade fastrar och farmor.

Började bli rätt trött på att resa och dessutom var det jobbigt att vara ifrån K sålänge,vi har bara varit ifrån varandra typ 8 dagar sammanlagt på våra snart 9 år, och aldrig så här länge.. Never again att jag åker utan honom, hade visserligen K Junior med mig vilket underlättade nåt enormt.

På båten hem träffade jag en gammal arbetskompis och hans söner.. det blev dock lite tråkigheter som nu är ur världen som tur är..

Hade en fullpackad ryggsäck på ryggen, Liam i bärsele och bilbarnstolen i handen, skötväskan på ryggen oxå samt drog en dragväska i båda terminalerna, gissa vem som ville komma hem och ligga på den underbara spikmattan jag fick i födelsedagspresent.

Har kommit på att Liam blir en väldigt van resenär redan nu vilket ju bara är bra! Han är underbar att resa med, så lugn och glad överallt, trots att han inte känner alla vi hälsar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0