Träning

Har börjat träna igen, det känns himla skönt och träningsvärk i rumpan e ju bara ett plus. Nu kör jag faktiskt ett sånt "30 day challenge" som fanns med i ett wiispel, får väl se om det ger nå resultat men nåt händer ju eftersom jag svettas efter varje pass och dessutom måste det vara bättre att träna typ 30-40 minuter än att sitta i soffan och surfa!

Till hösten kommer jag även köra afrikansk dans, först varje lördag hela september och sen en gång i veckan i Tullinge med Maria oxå, kommer bli himla roligt att svettas och skaka rumpa med dig stumpis! Får se om jag oxå kan gå på box, det vore roligt men då blir det nog träning nästan varje dag i veckan och det vet jag inte om jag orkar!

Ska även spela innebandy på torsdagar samt simma en gång i veckan, antar att det blir på tisdagar, kanske blir det även pilates på söndagar, Kai får mycket egentid med Liam märker jag, eller vänta nu, e det jag som får egentid..? Men en glad mamma är ju en bra mamma så det gynnar alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0