Fick visa leg

Fyyy så roligt, i lördags skulle jag iväg på möhippa, mer om det senare förresten, har inte tid nu.. Iaf så ska jag in på systemet för att handla en snabbis, i kassan ber hon mig visa leg, klart jag gör, helt överlycklig då jag har känt mig rätt gammal den senaste tiden, blev ju smickrad och tog det som en komplimang, fortsätter sen vidare in på pressbyrån för att köpa ett rabatthäfte, hon lägger fram ett och jag håller på och drar mitt kort samtidigt så reagerar först inte på vad hon lagt där, sen ser jag att priset inte alls stämmer, köpte en cola oxå så det borde ha blivit 199 kr men det blev bara 129, så då sa jag till henne att det stämmer ju inte det här, hon ba jo, det gör det, så kollar jag ner och ser att hon lagt fram ett rabatthäfte till reducerat pris, alltså man måste va under 18 för att få åka med den, jag sa till henne att den kommer jag inte långt på, åker ju fast, hon tittade på mig o ba va, då sa jag att jag är 27 år..haha, gissa om hon blev nervös och skämdes o allt vad hon gjorde.. kvällen avslutades med busvisslingar från gymnasiekillar, snacka om att känna sig som 18 igen, möhippan var oxå rolig, men som sagt, mer om det i ett senare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0