Afrodans och innebandy

Var iväg på afrikansk dans idag med Maria och Kristin, det är ju så roligt, man gör stora rörelser och är barfota, känner sig helt fri och kan glömma bort alla tankar som snurrar runt i huvet... Det kommer jag garanterat fortsätta med, frågan är bara, tullinge eller tumba, eller ska jag ta båda?? Det vore ju kul med två såna pass i veckan! Vi var förresten ungefär 70 pers där idag, trodde det skulle va 10-15 st, tror iofs att många kommer droppa av efter några ggr, så är det ju alltid på olika pass.

På torsdag e det innebandy igen, var ju där förra veckan och min rumpa tyckte inte om mig dagarna efter, kunde knappt gå, men jösses vad snygg den kommer va till nästa sommar, wow alltså, kommer bli värsta puman..hihiih!

Funderar på hur jag ska göra med simningen? Måste kolla lite, för jag vill gärna fortsätta med det oxå men jag känner att det börjar bli lite många pass i veckan och vill gärna vara hemma när Liam ska nattas, även fast det oftast är K som har kvällsrutinerna.. jaja, vi märker vad som händer!

Nu måste jag stretcha lite så jag slipper ha ont i rumpan imorn igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0