Wow..

..hörde just på nyheterna att det kommer vara fint väder fram till söndagen..jee jee, man blir så glad av sol! Snart kan man sluta fuska i solariet oxå!

Satt ute och fikade idag, grannarna mittemot hade nån rensning i förrådet, hur får dom plats med så mkt grejer, jag fattar inte.. tror inte dom fick tibax allt sen igen! Snart kommer rent hus igen, rätt kul att se hur mkt saker folk faktiskt samlar på sig, jag har oxå svårt för att kasta saker men sådär som det tex var förra veckan, så mkt har jag inte, hon tanten som var med kastade 10 ton skräp.. eller för henne var det väl inte skräp utan viktiga saker som är bra att ha!

Åkte en sväng till Ms jobb idag och kollade tapeter till trappan, eller dom ska ju såklart sitta på väggen, jösses vad många olika det fanns att välja mellan, man blir helt snurrig i huvet av alla! Sen fick vi erbjudan av våran granne som oxå råkar vara Ms chef att ta en kattunge av dom..eehhum, jag vill ju såklart men jag tror det blir lite mycket, men det skadar ju inte att gå och titta..hihiih! Fast jag vet att tittar vi så vill jag verkligen ha..

Lste precis att det inte höll mellan Den rätte för Rosing och henne.. oj, blev man förvånad?? hahahaha, det var nog ingen som på allvar kunde tro att det skulle hålla heller!

Åkte och övningskörde idag igen, Liam var hos Ks päron och sov hela tiden.. det gick bättre idag än igår, fick iofs kängurubensin, men bara en gång... dessutom kändes det mycket säkrare! Sen på parkeringen där vi var så var det några skumma saker som hände..hahaha.. två bilar stannade och från ena bilen kom det ut en ung kvinna och satte sig i den andra bilen där det satt en äldre man, sen så var hon i hans bil kanske 20 minuter, sen åkte hon iväg och han oxå, ett tag efter..ingen kan gissa vad som hände i den bilen..

Nu är det kolla film som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0