Träningsvärk

usch vikken träningsvärk jag har i magen, visserligen är jag glad för det, då har ju träningen uppenbarligen funkat, men samtidigt kan jag inte träna idag, inte för att jag hade orkat göra det ändå, är helt slut, sov inte på dan och det märks nu!

Har varit och övningskört återigen, var på vägarna och det gick bra, roligt är det oxå!

Fixade på framsidan när Liam sov på dan efter våran långpromis. Var i affärn och sprang på Nina och Cecilia där, ska ut och promenera med dom nån dag igen.

Imorn ska jag promenera med Maria efter att hon slutat jobba.

Dom har lovat fint väder hela helgen oxå, jee jee, vi har visserligen städdag här i området på lördag men man får ju färg oavsett om man städar eller ligger och lapar sol!

Nu märker jag att det här inlägget var rätt kaotiskt och snurrigt, inget hänger ihop med nåt, lite som mitt huvud idag. Bäst att lägga ner verksamheten och dricka en kopp kaffe istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0