Träning och terapi

Vi var ute på en två timmar lång promenad, det var riktigt jobbigt, vi gick dessutom i väldigt bra tempo hela sträckan så det var en välbehövlig vila man fick efteråt, sov nog två timmar.

Sedan har jag varit ute och krattat löv, höll på nästan två timmar och är inte alls färdig ännu, men det är för allt gammalt gräs som sitter som berget, torr och för jävlig, dessutom ca 20 cm lång..aahh. Märkte just att det var riktigt bra terapi, skönt att pyssla och ha tid för sig själv och tänka på allt möjligt, andra kanske tar ett varmt bad för att må bra, jag håller på och krattar löv..hahahah! Visserligen älskar jag varma bad oxå.

Har sen kört hip hop abs igen, huu, är helt slut, tränade lår och rumpa idag, jösses, jag är så otränad, mina ben har alltid varit starka, men det där passet tog kål på mig så antar att jag inte kommer ur sängen imorn men det är bara härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0