Träning och övningskörning

Idag har jag till skillnad mot igår varit riktigt lat, gick ut en promenad, men bara till brevlådan och tillbaka, skulle ju posta den där lappen till IF, jag skulle ta en livsförsäkring till mig och då var jag tvungen att redogöra för urinvägsinfektionen som jag blivit undersökt för nån gång, och det var en hel A4 sida med frågor, helt jävla sjukt, får jag inge försäkring för att jag haft UVI...larvigt i så fall!

Sen har vi pysslat på våran tomt, rensade massa ogräs, fattar inte hur långa rötter ogräset hade.. jösses! Sen tvättade K våra utemöbler som vi fick av Maarit, tackar!

Körde sen 8 minuters abbis och 8 minuters rumpis, den hade jag inte sett förut faktiskt, riktigt jobbigt, kommer ge schysst beachkropp när jag är färdig med dessa grejer!

Sov en timme, åkte och övningskörde, och nu har vi kört hip hop abs oxå..Resten av kvällen ska tillbringas i soffan!

Märkte just att jag nog inte var så jättelat idag trots allt, har ju gjort mkt saker! Dessutom utöver allt det här har jag ju myst med Liam, som sov hela 5,5 timme på raken inatt, weeeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0