Stor tomt

Det känns som om våran tomt är jättestor, vet inte om det är för att jag redan har krattar i typ fyra timmar, idag var dessutom mamma här och hjälpte till, ändå är det inte färdigt ännu, det finns så mkt långt gräs som har torkat så jag börjar undra om det aldrig blev klippt förra året... Sen är det även mkt mossa på tomten, jag vill ju ha en superfin jämn gräsmatta! Jag funderade just på det där, sen när tycker jag att det är viktigt att ha en schysst gräsmatta? Men det är klart, man vill ju att det ska se ut som om man faktiskt tar hand om sitt hem och sin tomt!

Jag har sån träningsvärk i baksida lår så jag vet inte vad, alltså tog det himla bra igår, ska definitivt köra den träningen fler ggr. Sen ska jag och mamma börja simma en gång i veckan, aah, jag längtar, var evigheter sist sen jag simmade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0