Sovit massor

oj, idag sov vi riktigt mycket, missade det fina vädret nästan helt men det gör inget, man måste ju sova om man är trött!
Liam sov hela fyra timmar på raken inatt, sen 2,5 timmar två ggr, det är lite skönt nu om han skulle börja få någorlunda bra rytm med sovandet och ätandet på natten, ibland vaknar han ju med en timmes mellanrum och äter! Vi tog en promenad efter frullen och han somnade men vaknade nästan direkt och det var ju bara att mata honom ute..hihihi! Jag fattar dock inte varför folk i allmänhet ska ställa sig och stirra, jag menar, sitter jag själv och äter ett äpple så e det ingen jävel som bryr sig..

Hade egentligen tänkt sitta på uteplatsen efter lunch och sola lite men vi gick och la oss..IGEN... sov faktiskt två timmar och kunde nog sovit lite till, jag e helt slut och det börjar märkas nu, tror jag haft nån sorts extra energi hittills men det börjar ta slut nu! Hoppas solen och det fina vädret för med sig mer energi..jag solade iofs i solariet nyss, måste ju grunda inför sommaren!

Ska snart upp på vinden och lämna alla vinterjackor och ta fram vår/sommarjackor och andra kläder, skulle gjort det redan förut men hann inte! Får nog kasta i en tvätt oxå, här har det kräkts på både en och två bodys idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0