Sommar och semester

VI sitter just och funderar på om vi skulle åka en kryssning i sommar, en sån där med en karibienkryssare, som går till St Petersburg och Tallinn, det är 4 dygn man är borta tror jag, allt ingår och det kostar nånting kring 3500 per person. Jag vill helt klart till Tallinn iaf, det finns ju en butik som lockar som bara den, iofs gillade jag Estland annars oxå, inte bara butiken!

Sen så är det ju Finland som gäller, klart man ska dit en sväng i sommar, jag har iofs tänkt på att jag faktiskt skulle kunna åka dit själv med Liam i typ en vecka eller så redan nu, det är ju mkt billigare nu än i sommar, iaf resan. Jaja, får se vad jag gör!

Sen blir det såklart massa fixa här hemma men det behöver jag ju inte vänta med ända till sommarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0